Ouderraad

Nieuws vanuit de ouderraad(OR):

Het nieuwe schooljaar is weer gestart. We hopen dit schooljaar weer een hoop leuke activiteiten te organiseren. De OR kijkt  er in elk geval naar uit om dit samen met het team te organiseren.

Met de ouderbijdrage betalen wij de activiteiten voor de kinderen. Denk hierbij aan de cadeautjes voor sinterklaas, schoolreisje, schoolfeest, kerstviering. De ouderbijdrage is 20 euro per kind. De bijdrage is vrijwillig, maar zonder uw bijdrage kunnen we niet alle activiteiten uitvoeren.

Onze OR bestaat uit 5 ouders en 2 leerkrachten ( juf Ria H en juf Joyce). De ouders die ons helpen in de OR zijn: Fiona ( mama van Aiden en Cailin), Leyla ( mama van Hilal en Ceyda), Reyhan ( mama van Sahin), Siham (mama van Yousra en Anissa) ,Filiz ( mama van Mikail en Miray), Sultan ( mama van Sena) en Melissa ( mama van Felicia)

De activiteiten worden vaak georganiseerd door een paar OR-leden en een paar leerkrachten. Zo hebben we hulp gehad van ouders uit de OR bij het schoolontbijt en wordt er een luizencontrole gehouden binnenkort en hebben we hulp van de ouders bij sinterklaas en kerst etc

De OR

Kindcentrum Stelle-Zeemeeuw